Oggi è venerdì 24 maggio 2013, 3:09

Tutti gli orari sono UTC + 1 ora [ ora legale ]

Apri un nuovo argomento Rispondi all’argomento  [ 12 messaggi ]  Vai alla pagina 1, 2  Prossimo
Autore Messaggio
MessaggioInviato: domenica 5 agosto 2012, 18:15 
Non connesso
Esordiente - Debiutant
Esordiente - Debiutant

Nazionalità: polacca
Ciao! Mam na imię Magdalena. Nie wiem czy to jest dobre miejsce. Kochani, nie należę do włoskiej Polonii, ale Włochy od zawsze mnie interesowały. Szczególnie Rzym. Za kilka dni wybieram się na pielgrzymkę do Włoch. Boje się, że nie będę chciała wrócić :). Mieszkam w Białymstoku. Z wykształcenia jestem filologiem polskim- logopedą. Domyślam się, ze to we Włoszech nie miałoby znaczenia. Chciałabym wiedzieć jak wygląda rynek pracy, czy mogę liczyć na cokolwiek? Jak wygląda poszukiwanie mieszkania? Jakie rady udzielicie dziewczynie, która jest skłonna rzucić wszystko tutaj ( jest tego niewiele), i spróbować zacząć nowe życie we Włoszech? Nie jest istotne czy będzie to teraz, czy za kilka tygodni czy miesięcy. Ostateczny termin przeprowadzki wyznaczyłam sobie na przełom grudnia i stycznia. Znam podstawy włoskiego i cały czas się uczę. Nie muszę pracować w zawodzie (co jest chyba w moim przypadku we Włoszech niemożliwe). Kochani, wiem, że pewnie macie już dość takich pytań i tematów, ale proszę Was- pomóżcie i doradźcie. Będę wdzięczna za każdą podpowiedź i radę. Magda

Profilo  

MessaggioInviato: lunedì 6 agosto 2012, 10:21 
Non connesso
Biało-czerwony
Biało-czerwony

Nazionalità: italiana
Meggie ha scritto:
Nie wiem czy to jest dobre miejsce

Dokładnie, to nie tutaj: prędzej znajdziesz przydatnych informacji na FB w grupie włoskiej Polonii.
Tu raczej siedzą ludzie mieszkające w Polsce, zatem daleko od rzeczywistości "italiana"...
:italia:

Profilo  

MessaggioInviato: lunedì 6 agosto 2012, 12:34 
Non connesso
Collaboratore
Collaboratore

Meggie ha scritto:
Chciałabym wiedzieć jak wygląda rynek pracy, czy mogę liczyć na cokolwiek?